مشاهده جزئیات خبر

رضایتمندی جامعه هدف با گسترش فضای دولت الکترونیک و میز خدمت محقق شده است

راه اندازی میز خدمت حضوری و الکترونیکی درادارات تعاون،کارورفاه اجتماعی استان همدان

راه اندازی میز  خدمت حضوری و الکترونیکی درادارات تعاون،کارورفاه اجتماعی استان همدان
مدیر کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان درخصوص استقرار میز خدمت درادارت تعاون،کارورفاه اجتماعی استان گفت :در راستای اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری و براساس تصویب نامه ی شورای عالی اداری باعنوان حقوق شهروندی درنظام اداری،میز خدمت به ‏منظور خدمت رسانی بهینه و مطلوب به عموم مراجعین و تسریع در ارائه خدمات درادارات تعاون،کارورفاه اجتماعی استان و شهرستانها برپا می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان همدان،مدیر کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان درخصوص استقرار میز خدمت درادارت تعاون،کارورفاه اجتماعی استان گفت :در راستای اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری و براساس تصویب نامه ی شورای عالی اداری باعنوان حقوق شهروندی درنظام اداری،میز خدمت به ‏منظور خدمت رسانی بهینه و مطلوب به عموم مراجعین و تسریع در ارائه خدمات درادارات تعاون،کارورفاه اجتماعی استان و شهرستانها برپا می باشد.

احمد توصیفیان درادامه افزود:میزان سهولت دسترسی مردم به خدمات ادارات، کاهش فساد و نیز افزایش رضایتمندی مردم با گسترش فضای دولت الکترونیک، محقق شده است.

وی درادامه گفت:کاهش مراجعات ارباب رجوع یکی از راه‌های تأمین حقوق شهروندی است و هر دستگاهی که رویکرد مردمی داشته است، در عملکرد و ارزیابی‌ها موفق تر ظاهر شده و همین عدم مراجعه مردم به ادارات  خصوصا در زمان شیوع کرونا، در برخی امور رضایت بخش بوده است.

وی تصریح کرد: از شروع طرح میز خدمت، میز خدمت در اداره کل و ادارات تعاون،کارورفاه اجتماعی شهرستان ها استقرار یافت و به صورت مستمر مورد رصد قرار  گرفت تا خدمات دهی به مردم در ادارات تسهیل شود.

توصیفیان افزود:یکی از موارد مهم حقوق شهروندی دیدار چهره به چهره با مسئولین است که در این راستا تمامی ادارات تعاون،کارورفاه اجتماعی دراستان و شهرستان  هاباید پاسخگوی درخواست‌های شهروندان در چارچوب قوانین و مقررات باشند.

مدیر کل تعاون،کارورفاه اجتماعی  استان گفت:زمینه‌سازی برای جلب مشارکت‌های مردمی در اجرای وظایف ؛ ایجاد بستر و زیرساخت‌های لازم در راستای جلوگیری از تضییع حقوق مراجعین از طریق ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد در کنار بهبود و اصلاح روش‌های ارائه خدمات به شهروندان و همچنین اطلاع‌رسانی شفاف شهروندان درباره هر یک از خدمات ارائه شده از دیگر مهمترین مزایای راه‌اندازی میز خدمت است.

توصیفیان افزود: به اطلاع شهروندان استان همدان می رساند میز خدمت حضوری دراداه کل تعاون،کارورفاه اجتماعی دراداره کل وادارات شهرستان برقرار می باشد وبرای رفاه بیشتر شهروندان علی الخصوص جامعه هدف میز خدمت الکترونیکی این اداره کل درسایت  به آدرس hamedan.mcls.gov.ir برقرار می باشد.

وی درخصوص مسئله حفظ شئونات اسلامی و عفاف و حجاب برای کارمندان زن و مرد در ادارات  گفت :این مورد در ادارت تعاون،کارورفاه اجتماعی به طور جدی مدنظر قرار گرفته و آموزش کارکنان در آشنایی با قوانین و مقررات با توجه به وظایف و اولویت‌هایی که دارد در رأس امور قرار دهد.

۲۹ دی ۱۳۹۹ ۰۹:۰۰
روابط عمومی اداره کل تعاون,کارورفاه اجتماعی استان همدان |

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید